Kunden är alltid i fokus!

Kundmötet är av avgörande betydelse i en optikaffär. Det är genom dessa möten som vi kan förstå och tillgodose kundernas unika behov och önskemål. Att skapa en positiv och personlig upplevelse för varje kund är nyckeln till att bygga långsiktiga relationer och att säkerställa deras tillfredställelse genom att lyssna aktivt, erbjuda professionell rådgivning och ge en förstklassig service. Då kan vi bara hjälpa kunderna att hitta de bästa produkterna för deras synbehov, och även öka deras förtroende för vår butik. Kvaliteten på kundmötet är avgörande genom att skapa en känsla av att kunden känner sig uppmärksammad, trygg och bekväm i situationen. Det som är det viktigaste är att kunderna känner att vi förstår deras behov och kan utmana deras upplevda önskan om vad de vill ha för glasögon. Oftast har kunderna en bild av vad de önskar för glasögonbågar. Vårt jobb är att hitta en båge som uppfyller deras önskemål, men ändå flyttar gränsen. Vi tar ansiktsform, färger och stil med i beräkningen när vi rekommenderar den perfekta bågen för varje individ.

 

Varmt välkomna!

Previous
Previous

Solglasögontrender 2024!

Next
Next

Påsken är här!